Velkommen til oss i 1.etg i Campus Kristiansund

Neas kontaktsenter — vi er her for å hjelpe deg

NB!

I perioden 30. september til 15. oktober må alle besøk avtales på telefon, da det ikke er mulighet for dropp-in i forbindelse med flytteprosessen.

Etter 15. oktober er kundemottaket åpent og bemannet som normalt.

Telefon og chat

Åpningstidene på telefon og chat vil være de samme som før, disse finner du lengre nede på siden. Våre hyggelige kontaktrådgivere sitter klare til å hjelpe deg på 71 56 55 25

Henting / levering av utstyr

I løpet av oktober kan du hente og levere utstyr i pakkeboks på Campus. Frem til den er på plass, kan du hente / levere utstyr etter avtale – på avtalt sted. Når du er på telefonen med våre kunderådgivere vil de fortelle deg hvor du henter/leverer utstyr. Vi håper å ha pakkeboksen i drift så raskt som mulig.

Åpningstider

Kontaktsenter i 1.etg på Campus Kristiansund

Mandag – Fredag

09:00 – 15:00

Lørdag og Søndag

Stengt

Telefon og chat

Mandag – Fredag

08:00 – 21:00

Lørdag og Søndag

10:00 – 15:00

Henting av utstyr i pakkeboks

Mandag – Fredag

07:00 – 17:00

Lørdag og Søndag

etter avtale

Problemer utenom åpningstid?

Varslingstjeneste for TV og Internett

Skulle du være så uheldig å få brudd på Internett eller TV-tjenesten din etter åpningstidene til kontaktsenteret vårt, kan du varsle feilen via Min Side eller i appen Mitt Neas.